piątek, 13 września 2013

Melissa shoes

Nic tak nie poprawia humoru jak nowa para butów, szczególnie tych od marki Melissa, której jestem zagorzałą fanką! Melissa to firma z Brazylii zajmująca się produkcją obuwia z wykorzystaniem nowatorskich technologii. Buty Melissa wykonane są  z unikalnego tworzywa "Mel-flex" - mieszanki plastiku i kauczuku. Właściwości tego tworzywa sprawiają, że buty są lekkie, elastyczne i idealnie dopasowują się do kształtu stopy.
W pachnących butach zakochałam się już w zeszłym roku, dziś jestem szczęśliwą posiadaczką 1 pary butów Melissa oraz 3 par z młodzieżowej linii Mel by Melissa. Buty z tej linii nie posiadają już tak charakterystycznego zapachu, czasem pachną tylko troszkę, a czasem wcale.  
 
 Jest tyle cudownych modeli melissek, że trudno się zdecydować na jedną parę :(
  
 Pierwsze na jakich zdecydowałam się zakup, to czarne koturny Mel by Melissa zapinane w kostce. Ich kolor jest uniwersalny, przez co pasują do wielu stylizacji. Koturny są dość wysokie, ale mają podwyższenie z przodu co sprawia, że nie czuć wysokości i buciki są bardzo wygodne i stabilne.
 
 

 
 
 Kolejne były Black & White. To uniwersalne połączenie kolorów w tym sezonie było szczególnie modne. Buty te doskonale sprawdziły  się noszone na co dzień w okresie letnim. Są one jednymi z najwygodniejszych butów jakie kiedykolwiek miałam!!!
 
 
 
Trzecią parą butów marki Melissa na jakie się zdecydowałam, to czarne sandałki na obcasie, jak dla mnie nie ma lepszych butów na wielkie wyjście!
 

 
 
Ostatnio do mojej kolekcji dołączyły szare baleriny!
Już dziś wiem, że to na pewno nie ostatnie buty tej marki na jakie się skusiłam!!!
 

 
 

24 komentarze:

  1. ostatnia para bucików jest śliczna:) uwielbiam melisee!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam melisse :) mam kilka ich par ale w wiekszosci szpilki - serduszka, kulki i wisneki i kokardki :)

    balerinki skradly mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne:) ja też uwielbiam melisse:) zapraszam www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze są te buciki:-) nie mam jeszcze żadnej pary od nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie cudeńka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z białym kwiatuszkiem cudne !:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w domu meliski, ale granatowe. Niestety są trochę za duże.
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sandałki na obcasie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie z białym kwiatem sama bym sobie kupiła

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, the first one's are really special. But i like it.


    Lovely greetz from germany.

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  11. 1i2 extra
    zapraszam do obserwowania:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w nich, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice shoes :-)
    You follow me and i follow you :-)
    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  15. Buciki z kwiatami są przecudowne! Chętnie bym je przygarnęła:) Pozdrawiam i dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Meliski z białym kwiatuszkiem - śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. meliski są cudne słodkie z tym kwiatkiem :)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham te buciki!i uwielbiam ich zapach:)
    ja mam obsesje na punkcie tych od Vivienne Westwood:)
    Twoje czarne na koturnie chetnie bym ukradła;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze! :)