niedziela, 21 kwietnia 2013

snake print

Wężowe nadruki to jeden z najmodniejszych zwierzęcych wzorów sezonu! Tym razem wężowy wzór ma wiele wariantów kolorystycznych! Ja zdecydowałam się na ten dość klasyczny. Wężowy wzór możesz nosić jako total look, a jeżeli nie przepadasz za tym wzorem, a chcesz dodać sobie trochę drapieżności możesz nosić go jako jeden charakterystyczny akcent np. na torebce czy butach. Szczególnie dobrze wygląda w połączeniu z prostymi białymi i czarnymi ubraniami.
 


 




koszulka - F&F
naszyjnik - Accessorize
spodnie - H&M
torebka - New Yorker
zegarek - I am
ramoneska, buty - nn

36 komentarzy:

  1. No i wyszło bardzo fajnie.Dzięki prostej i czarnej górze doskonale przyciągnęłaś uwagę do głównego elementu stroju czyli tych wężowych spodni.Bardzo fajne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebeczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna torebka !
    :D
    dziekuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie tu! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia. Zapraszam również do mnie http://sweetlifestory123.blogspot.com/
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz fantastycznie :) Cudowne połączenie :) Wszystko mi się tu podoba :) Pozdrawiam K. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetne wężowe spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny zestaw, uwielbiam takie spidnie, Twoje są idealne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ramoneska fajna :) sama na taką poluję.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :) spodnie są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. stylizacja jak najbardziej na plus:) ale włosy, to masz naprawde cudowne...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodnie! Dawno je kupiłaś? Bo nie widziałam ich ostatnio jak byłam w H&M
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je już jakiś czas temu, chyba w wakacje :)

      Usuń
  13. Fajne spodnie :)).Wyglądasz rewelacyjnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie mają świetny wzór:) fajnie je zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne masz te spodnie! podoba mi się też torebka!
    na moim blogu opublikowałam nowy post, również ze spodniami w zwierzęcy wzór!
    zapraszam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! chyba też muszę sobie sprawić takie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ladnie wyszedl Ci ten zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie spodnie -( polowałma na nie, ale odpuściłam-niestety. )

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w spodniach i torebcę! Ogółem look bardzo fajny!
    Przy okazji zapraszam do siebie po wiele inspiracji :)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. odważne spodnie:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylowo i na czasie!
    Super te spodnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia , a szczególnie w nagłówku.*.*
    Poluję na te Leginsy *.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjne spodnie, uwielbiam zwierzęce wzory:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze! :)